FAQ Ofte stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vi tilstræber at sikre, at du modtager din ordre så hurtigt som muligt, normalt 1-3 arbejdsdage.

Leveringstiden afhænger af, hvilket leveringsfirma du vælger:

GLS pakkeshop: 1-3 hverdage

Postnord: 1-3 hverdage

DAO Hvis det ikke er muligt at komme ind i din opgang, eller buddet af en anden grund er forhindret i at levere pakken, vil du modtage en SMS fra DAO365 om, hvor du kan afhente din pakke i en nærliggende DAO Pakkeshop. Husk at medbringe gyldigt ID samt den afhentningskode DAO365 har oplyst i SMS’en.

Fri fragt ved køb af over 499,- kr.). ellers 45,- pr. pakke op til 2. kilo.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice, hurtigst muligt efter bestilling.

Er pakken først afsendt, kan ordren ikke annulleres.

Kan jeg ændre i min ordre?

Når din ordre er afgivet, kan vi ikke tilføje flere produkter til din bestilling, dette grundet betalingssystemet ikke takler dette.

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Hvis du ønsker at ændre din leveringsadresse, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt.

Hvis pakken først har forladt lageret kan vi ikke ændre adressen, så har du modtaget sporingsnummer fra fragtfirmaet er det ikke muligt.

Hvordan afgiver jeg en ordre?

For at afgive en ordre, vælger du blot den/de varer, som du gerne vil have, og lægger dem i indkøbskurven.

Du kan nu vælge at shoppe videre eller gå til betaling.

Ved betaling skal du skrive dine personlige data. (Sørg for at dobbelttjekke, at alt info er rigtigt) .

Vælg derefter leveringsmetode, læs og acceptér handelsbetingelserne og tryk så ”Godkend og betal”.

Herefter åbner en beskyttet side op, hvor du skal indtaste dine kortoplysninger, så der betales, hvorefter din ordre vil blive oprettet og efterfølgende pakket og sendt.

I første omgang bliver beløbet reserveret af banken og først trukket, når pakken er afsendt.

Var min ordre OK?

Når du har foretaget din ordre vil du med det samme modtage en ordrebekræftelse til din email adresse.

Har du ikke modtaget dette, bedes du kontakte vores kundeservice på info@dampringen.dk svar normalt indenfor 12 timer på normale arbejdsdage, find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side.

Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.